woensdag 28 december 2011

Nog enkele Kerstkaartjes

Hoi lieve volgertjes,

Bij deze nog enkele kerstkaartjes die ik gemaakt had maar nog niet had laten zien aan jullie :)

Kaartje 1:
Gemaakt met kraftpapier als basis
Design papier van eline's winterhuis - Let it snow
Een magnoliastempel ingekleurd met copic markers
Lintje is eentje uit eigen voorraad en de 'pareltjes' rond de tekststempel zijn gemaakt met liquid pearls



Kaartje 2:

Opnieuw basis van kraftpapier (vind dit zo fijn werken :))
Designpapier van verscheidene merken
Stempelafdrukje van magnolia opnieuw gekleurd met de copic markers
Aan de binnenzijde 2 tekststempeltjes en een kerstboomstempel van eline's winterhuis, afgewerkt met liquid pearls als 'kerstballen' :)




Zoals altijd, benieuwd wat jullie ervan vinden!
Nu gaan we terug wat andere dingen maken dan kerstkaartjes :)

En ik wens iedereen alvast prettige eindejaarsfeesten en Heel Gelukkig en Gezond Nieuwjaar!

Veel liefs,
Naomi

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Ik probeer steeds volger bij je te worden, maar dit lukt steeds niet omdat je volgers niet zichtbaar zijn.
    Ga het straks weer proberen.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Naomi!
    allereerst heel hartelijk dank voor je lieve reactie op m'n blog, erg leuk om te lezen! Ik ga jou gezellig terugvolgen, zo kunnen we op de hoogte blijven van elkaars 'wel en wee'. Wat een schattige serie kaartjes heb je gemaakt, zien er heel mooi uit! Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar. We "spreken" elkaar gauw weer! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes !! mooi gemaakt ! toppie ! mijn voorkeur gaat naar de eerste, maar toch beide geslaagd.
    bedankt voor je lieve reacties op mijn blog, nog een fijne jaarwisseling,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de lieve reactie en leuk dat je volger bent geworden. Heb hier ook al een boel moois gezien en ga jou ook volgen.
    Alvast een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes.Vooral die onderste vind ik erg mooi

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Naomi, bedankt voor je berichtje en leuk dat je volger bent geworden. Jouw kaarten mogen er ook wezen, zeg! Ik kom hier vaker kijken. Fijne jaarwisseling! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...