vrijdag 9 december 2011

Kaartje mbv Sketch Nicole Verkooijen

Hoi Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Card Sketch Challenge van Nicole Verkooijen.
Ik heb gekozen voor een kerstkaartje in niet traditionele kleuren :)



Het gebruikte designpapier is een nieuwe van DCWV: Chateau Lavender.
Stempelafdrukje is eentje van magnolia, ingekleurd met copic markers.
De gebruikte roosjes zijn van Marianne design evenals het tekststempeltje.

Dankjewel weer voor het kijken en ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!

Veel Liefs
Naomi

2 opmerkingen:

  1. ik kan op zich wel engels, maar het schijnt dat een haakpatroontje vertalen net even wat naders is en aangezien ik nog steeds een beginnende haakster ben, ben ik bang dat ik helemaal vastloop! Ben nog steeds alleen maar platte dingen aan het haken en 3D durf ik nog steeds niet aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...