zaterdag 10 december 2011

Design Team Call bij Cards en Wishes

hoi allemaal,

Bij deze wil ik graag mijn creatie laten zien die ik maakte voor de Guest Designer Call bij Ingrid Danvers - Cards & Wishes!

De opdracht was een project te maken adhv deze foto:



Nu moet ik bij deze foto heel erg denken aan een huiselijke sfeer met veel bloempjes :D dus ik maakte voor de DT call deze kaart: het is een verhuiskaartje geworden in roze en creme kleuren met Roze bloemen en uiteraard een lief magnolia stempelafdrukje, ingekleurd met bijpassende copic markers! :)



Aan de binnenzijde staat reeds de boodschap: Home Sweet Home om een heerlijk huislijk gevoel te krijgen :)



Bedankt weer allemaal om mee te kijken en ik hoor graag jullie mening ;)

tot de volgende en nog een fijn weekend verder!

veel liefs
Naomi

2 opmerkingen:

  1. oh wat een schatje is het geworden en zulke mooie tintjes, leuk! En is het nog gelukt met het haakwerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke inzending voor de challenge bij Ingrid!
    mooi al die bloempjes er op, dat zal een heel werkje zijn geweest om ze allemaal op te plakken:)
    veel succes meidje!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...