woensdag 30 november 2011

Verjaardagscandy!!!

Hoi Allemaal!

Omdat ik 22 november jarig ben wil ik dit graag met jullie vieren door een candy te gaan weggeven!

Als alles goed gaat blijft dit bericht bovenaan staan tot het einde van de candy!
dus scrol voor nieuwe berichtjes even naar onderen ;)

Dit zit er allemaal in:



* Tim Holtz X-mas Cards
* Tim holtz kraft notitieboekje
* collections paper pad
* Setje Chipboard figuren

EN!!! als ik voor 30 november op 65 volgers zit dan doe ik er nog een cadeaubon van mijn scrapwinkeltje bij! (bedrag blijft een verrassing ;))

wat moet je doen om mee te doen:
1) Volger zijn van mijn blog (of worden als je dit nog niet bent)
2) Laat een leuk en origineel berichtje na ;)
3) Deze candy op je blog vermelden

EXTRA WINKANS:
stuur mij een verjaardagskaartje en ik plaats je naam 2X op de lijst.
indien je me graag een kaartje wil sturen, dan mag je me mailen met de vraag naar mijn adresgegevens.

De candy gaat er uit op 30 november (zo heeft iedereen die ook graag een kaartje wil sturen nog ruim de tijd) en dan gaat ons zoontje de winnaar trekken!

Veel succes allemaal!

10 opmerkingen:

  1. wat een gave candy. Heb gelijk je winkeltje en de rest bekeken. en uiteraard ben ik volger geworden. kom je ook een keer bij mij kijken?
    Groetjes (scrapping)Tamara (SA forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jouw candy is echt een leuke zeg Naomi!!
    en natuurlijk wil ik mee doen:)
    volger ben ik al en orgineel ben ik natuurlijk(kuch) altijd al.
    wat wel grappig is , is dat ik jou natuurlijk allanf een verjaarskaartje wilde sturen, tof dat ik nu nog een extra kans maak ook!
    het kan haast niet leuker he?
    erg leuk dat je dit doet meid!!

    xxxxx
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave candy,

    ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Zet hem gelijk op mijn blog.
    Ik stuur je ook nog een leuke verjaardagskaartje toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Naomi, da je mijn volger bent geworden, heb me bij jou ook aangemeld.
    met die super leuke candy wil ik haal erg graag meeloten, want die hartjes en die vleugeltjes daar wordt ik al helemaal blij van, dus kun je nagaan hoe blij ik met de andere spulletjes zou worden !!!
    ga het gelijk op mijn bloggie zetten.
    en een 2e kans hierop is natuurlijk nooit weg, kaartje komt eraan !!!!
    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep hoera, Naomi verjaart bijna!
    Dat zullen we vieren, met allerlei mooie papieren.
    Aangezien zij ons 'n kadootje wil geven,
    zingen wij met z'n allen 'Lang zal ze leven!'

    Alvast een zeer gelukkige verjaardag gewenst! Het is erg lief van je om ter ere van je verjaardag een kadootje wég te geven!
    Ik ben volger geworden van je blog, én heb ineens in een blogberichtje ook nog reclame gemaakt voor je winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, maar blijkbaar is mijn blog niet te vinden via de link onder mijn naam...

    crealiefjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig verjaardag !
    Ik kom via je mama haar blog bij jou terecht en heb me direct als volger aangemeld.
    Ik zal je ook een mailtje sturen want wie verjaart moet toch een kaartje krijgen he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve dames,

    alvast bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
    Bij deze wil ik even laten weten dat ik het kaartje van Linn en Ria vandaag heb ontvangen dus dames jullie naam staat al 2x op mijn lijst hoor ;)
    ik hou jullie op de hoogte als ik de andere kaartjes krijg en allemaal heel veel succes!

    Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi lieve volgers!

    hierbij laat ik jullie even weten dat ik het kaartje van margo ook heb ontvangen!
    dankjewel margo het is heel mooi, en jouw naam komt dus nu ook 2X op de lijst!

    Nog 5 dagen te gaan tot de verloting!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk is dit zeg, mag ik ook een gokje wagen, altijd zo spannend! Heb al een linkje op mijn blog gezet hoor en ga hartstikke duimen! Hoop voor je dat je nog veel meer volgers gaat halen! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...