zondag 27 november 2011

Verjaardagscadeautje! voor...

Mijn grootmoeder!
Die vandaag Jarig is! nog een keer Gefeliciteerd!!!

Ik maakte voor haar, uiteraard, een kaartje! :)
Het is een easelkaart geworden, gemaakt met de papierlijnen 'Mademoiselle' en 'Lady Couture' beide van DCWV.



EN
ik maakte ook nog dit canvas met een foto van haar (eerste) achterkleinkind :),ons zoontje Aaron (de flits zit weer een beetje in de foto, ik had nog eentje genomen zonder maar achteraf bekeken komen de kleuren dan niet goed over dus deze was de beste foto :))



Het Papier is van Core' dinations: Core amour TC prince & princess
heel erg leuk papier dat je kan distressen met schuurpapier en dan komt de binnenkleur erdoorheen op de reeds "geëmbosste" delen van het papier!
De bloemen in de rechterbovenhoek zijn de 'gilian wit' van prima marketing en ik heb ze blauw gekleurd met glimmer mist.
vleugeltje is eentje uit eigen voorraad.

Dankjewel weer voor het kijken en ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!

Fijne zondagavond nog en tot de volgende!

Veel Liefs
Naomi

3 opmerkingen:

  1. nog gefeliciteerd met je grootmoeders verjaardag!
    Wat een mooi canvas en leuk kaartje heb je voor haar gemaakt.Daar was ze vast mee in de wolken
    fijne dag nog
    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en wt zal ze blij zijn met die canvas, leuk joh, echt een scheetje die kleine van je!
    En leuk dat je ook volger geworden bent bij me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk !
    Wie is daar nu niet blij mee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...