maandag 14 november 2011

Nieuwe Kaartjes

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik jullie graag de nieuwste kaartjes die ik maakte laten zien!

Als eerste een kaartje voor een pas getrouwd koppeltje.
ik wilde eens iets anders doen dan een gewoon proficiat kaartje en uiteindelijk is het dus deze tag kaart geworden!



Dan een kaartje voor de verjaardag van mijn schoonvader
Ik blijf het toch wel lastig vinden hoor die mannenkaarten... :)



En dan als laatste nog een verjaardagskaartje.
Voorlopig heeft ie nog geen bestemmeling, maar verjaardagskaartjes heb je nooit genoeg liggen, toch?



en nog even een foto van opzij, zo kunnen jullie goed zien wat voor kaart het is.



Bedankt weer voor het kijken
ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes
Naomi

1 opmerking:

  1. Hoi Naomi,
    wat een leuke kaartjes !
    Het tag-kaartje vind ik een geweldig leuk model en voor mannen vind ik ook steeds heel moeilijk maar deze is erg geslaagd hoor !
    Het onderste kaartje is ook heel tof van modelletje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...