dinsdag 25 september 2012

Mama's verjaardag!

Hoi Allemaal,

Eerst en vooral een warm welkom aan mijn nieuwe volgers en bedankt dat jullie volger geworden zijn!

Bij deze wil ik jullie graag het kaartje en cadeautasje laten zien dat ik voor mijn mama haar verjaardag heb gemaakt!


Als eerst het kaartje:
Gemaakt met papier van Marianne Design: Birds & Flowers
een doily achter gekleefd bewerkt aan de randjes met distress inkt: faded jeans.
Vogeltje en vlindertjes uitgeknipt en verhoogt opgekleefd.
Roosjes opgekleefd (waren wit maar ik heb ze met men copic markers wat blauwe kleur gegeven)
En natuurlijk een magnolia afdrukje ingekleurd met copics:
B97/95/93/91/05/04/02/00/000/0000
E93/53/51/50/47/44/43/42
R02/00
Y38/02


Het cadeauzakje.
Met hetzelfde papier, ook hier vlinders gestempeld, uitgeknipt en verhoogd opgekleefd.
en nog een strikje van kreukellint bovenaan :)
Ik vond het papier op zich zo mooi dat ik er niet veel details bij wilde en kon kleven maar ik vind het al bij al toch erg mooi (al zeg ik het zelf *hihi*)

En dan nog een foto van de beide naast elkaar.

Bedankt weer allemaal voor het kijken en tot snel maar weer!
Veel liefs
Naomi

26 opmerkingen:

  1. HEt tasje is geweldig mooi en met de leuke kaart erbij is dat een geweldig kado. Wat zal mama blij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je dat mooi voor je moeder gemaakt zeg! Ik weet al dat ze er superblij mee was!
    Geweldig gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeel lief ziet dit er uit!!!! Je hebt er weer een pracht kadootje van gemaakt meis, je moeder zal er vast heel blij mee zijn.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig uit, heel mooi gedaan. Daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt en past zo mooi bij elkaar.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig cadeau voor je moeder!
    Mooi gemaakt!



    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om kado te doen, zoiets. Het ziet er ook prachtig uit, erg mooi gemaakt!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Naomi, Leuk dat je volger bent geworden bij me! Wat een leuk tasje heb je gemaakt voor je mama! Erg mooi met die leuke magnolia :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje heb je gemaakt voor je moeder. Heb je nog iets leuks op de beurs gekocht?
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En in het echt is het nog veel mooier, ik ben er heel blij mee Naomi (ook met dat wat in het tasje zat)!!
    Kusjes, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zier er super leuk uit, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat snoepig is je setje geworden Naomi! Jullie mama zal jou daar wel een extra dikke knuffel voor hebben gegeven!! Zo ontzettend lief met al die vlindertjes erop en zulke mooie kleuren ook, heel lief van je! Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Naomi,
    ik heb deze mooie creatie al gezien op je moeders blog!
    Heel geweldig gemaakt!
    Natuurlijk alsnog van harte met je moeder!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje, Naomi. En leuk dat er een tasje bij zit. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt. Alletwee lieve creaties die perfect bij mekaar passen!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Naomi , wat geweldig mooi heb je dat gemaakt voor je mama. Daar zal ze zeker blij mee zijn geweest. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en een heel leuk tasje heb je voor je moeder gemaakt! Daar is ze vast heel blij mee.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Naomi, dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! ik kom even neuzen bij je. Schattige dingen heb je gemaakt voor je moeder, zal ze superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Naomi,
    superleuk kaartje en tasje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful set for your Mom Naomi! I bet she loved this! So many pretty details!! Have a wonderful weekend!!
    Hugs
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig setje heb je gemaakt! Heel erg leuk :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW Naomi ik heb met heel plezier je prachtige kaarten en creaties weer bewonderd. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...