woensdag 12 september 2012

De Onschuldige Hand heeft gekozen!!!

Hallo Allemaal,

Zoals beloofd in de vorige blogpost zijn we (Ik en Aaron) hier met de uitslag van de give-away van Eline's Agenda!!!

Ik had de doos al klaargezet voor Aaron zodat hij dadelijk kon kiezen toen hij thuis kwam:


Toen hij thuis kwam was hij meteen geïnteresseerd en ik heb hem dan vertelt dat hij 1 briefje mocht kiezen!


Dat ging vrij vlot en hij had er al 2 vast maar heeft dan toch een beslissing genomen welke van de 2 het zou worden....

Spannend....

En het is geworden:


IRA !!!!

zij plaatste volgende reactie:
Wat leuk, alweer 2 jaar in blogland! Hoop dat je reis tot nog toe een mooie is geweest en dat je alleen maar goede en gezellige ervaringen hebt opgedaan Naomi! Heel lief van je om zo'n prachtige giveaway te doen, mag ik meedoen? Bedankt voor deze gelegenheid! Lieve groetjes, Ira


Proficiat Ira !!!!!!!!!!
Je mag mij je gegevens doormailen en dan komt de agenda snel naar je toe!!!
(mijn e-mail adres is te vinden in de rechterzijbalk van men blog, even op het standbeeld klikken :))

(PS: ik weet niet wat er mis is met de foto's ik kan ze niet duidelijk plaatsen, er zit precies een streep door en dan verspringen ze een stuk, maar ik probeer het later nog eens aan te passen :))


Iedereen bedankt om mee te doen!!!
En tot snel voor de volgende blogpost :)

Veel Liefs
Naomi 

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ira! En Naomi: wat een schatje is je zoon!! Dank voor de kans!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Naomi,wat een leuke manier om de uitslag te laten beslissen en wat een heerlijk ventje om te zien.Gefeliciteerd hoor Ira,eerlijk "gewonnen",groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs Ira!
    En dank je wel naomi voor de kans.
    Groetjes Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige foto's en goed gedaan door Aaron dus Ira van harte gefeliciteerd en jij heel veel dank voor deze super gave candy Naomi!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Naomi

    Bedankt voor de kans om mee te doen met je candy en mijn felicitaties voor Ira, heel veel plezier met die prachtige agenda.
    En Aaron verdient een dikke knuffel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een lief zoontje Naomi, en dat zeg ik heus niet omdat hij mijn naam heeft getrokken! Hij heeft zo'n prachtig blond bolletje, geef hem maar een extra dikke knuffel van mij, jullie hebben mij heel erg verblijd hiermee! Dank jullie wel, vind 't echt súper! Alvast heel hartelijk bedankt, heel veel liefs, Ira ♥♥♥
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Ira en Naomi, bedankt voor deze kans. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You sure have a cutie pie son! Congrats to Ira!! Have a fab day!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...