zondag 5 oktober 2014

Een Lalylala Geh(m)aakt :)

Hoi Lieve Blogvriendinnen! :)

Aangezien het me meestal aan tijd ontbreekt om te scrappen is het eens iets anders dat ik kom tonen ;)
Sinds een tijd ben ik weer heel erg aan de 'haak' gegaan en het bevalt me heel goed!
Ik heb nu sinds kort de 'lalylala's' ontdekt en ik ben er helemaal weg van, zowel om ze te zien staan als om ze te maken ;)

De eerste creatie is 'Dirk de Draak' :
Aaron heeft de kleurtjes mogen kiezen dus groen en blauw (echte jongenskleuren) maar hij wilde er ook heel graag een roze sjaal bij :)

De volgende is ook alweer in de maak, een roze "Kira de Kangoeroe" voor Alyssa :)
Zodra ook zij klaar is kom ik zeker nog eens terug om haar ook te laten zien!
En wie weet komt er wel nog wat anders uit de bus als we even de tijd vinden ;)

Groetjes en tot de volgende keer!!!

Liefs,
Naomi

6 opmerkingen:

  1. Hoi Naomi, wat leuk om weer eens wat van je te horen. Wat heb je dit knap gemaakt. Lekker ontspannen he om te doen..haken..Leuke kleurtjes heeft Aaron gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Van de voorkant lijkt het een beetje op een Teletubbie. maar als je alle foto's goed bekijkt zie je dat het een draakje is. Enig. Ben benieuwd naar de kangaroo....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Naomi,
    gelukkig ben je ons nog niet vergeten, en gelukkig ben je het knutselen ook niet vergeten, want ik denk dat het reuze belangrijk is om te ontspannen als je een jong gezinnetje hebt en dat kan heel goed met haken , ik spreek uit ervaring...
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi Naomi,
    nu vergeet ik helemaal te zeggen hoe mooi ik de pop vindt!!!
    Bij deze dus!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Naomi
    O wat heb je die ontzettend leuk gemaakt .
    Knap hoor vind hem super .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er leuk uit, zeg! Haken is harststikke leuk om te doen en ook wat makkelijker dan scrappen. Je kunt er even mee bezig zijn en dan weer wegleggen. Geeft ook minder 'zooi'.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...