woensdag 21 maart 2012

Vaderdag!

Hallo allemaal,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten!
En hen en alle andere bedanken voor al jullie lieve reacties, ik lees ze altijd met erg veel plezier!!!

Er zit weer een tijdje tussen mijn laatste kaartje en deze.
Ik zal jullie even kort vertellen hoe dit komt.
Ik ben deze week op mijn nieuw werk gestart en daardoor heb ik dus niet zo heel veel tijd omdat ik hiervoor dus nog veel moet leren en ook nog in de nieuwe routine moet komen :)
Maar wees gerust ik laat jullie niet in de steek hoor ;) dus bij deze een NIEUW KAARTJE!!!

Afgelopen maandag was het niet alleen mijn "eerste werkdag" maar ook vaderdag, en ik kon het dus zeker niet zo laten en heb een kaartje voor mijn lieve papa gemaakt!
Het is er eentje geworden in de vorm van een portemonnee!

De Voorkant:

De binnenkant:
Jullie zien achterin de pocket ook nog een 'tabje' zitten, hierop kleeft een foto van ons zoontje en daar staat de tekst 'special grandad' nog op
(hier ben ik een foto van vergeten nemen :))


Allemaal weer erg bedankt voor het meekijken!
En ik hoor natuurlijk graag weer wat jullie ervan vinden!!!

Veel Liefs!
Naomi

18 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden en lekker stoer. Vind dit model erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Naomi,
    wat een mooie stoere kaart,
    het model is ook heel erg leuk!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een onwijs stoere creatie heb je gemaakt Naomi, geweldig!!! Hoop dat je het een beetje naar je zin heb op je nieuwe werk.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's een hele mooie kaart!

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zo
    erg leuk geworden

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele toffe mannenkaart die je vader zeker zal weten te waarderen! Spannend voor je Naomi, nieuw werk, heel veel succes en vooral ook veel plezier gewenst!! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt ! Veel succes op je nieuwe werk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een stoere uitvoering. Heb er zelf ook al eens eentje gemaakt, erg leuk om te doen. Nu ik dit zie ga ik hem ook voor mijn paps maken, die is over een poosje jarig, goed idee! Leuke papiercombi heb je gebruikt, super!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere portomonee
    Heel erg mooi Naomi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Naomi, papa was er heel blij mee!!
    Kusjes, mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige portomonnee!! Kan me voorstellen dat je vader er blij mee was. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. veel succes met je nieuwe baan! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauww Naomi wat een leuk idee, super leuk gemaakt! Wil je ook nog feliciteren met je nieuwe baan en sorry voor mijn hele late reactie, ben zelf afwezig geweest en ben volop bezig met een inhaal maneuver om al jullie blogjes te bezoeken en reacties te geven.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gemaakt, zo'n portomonnee is heel gaaf als kaart! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die is leuk zeg. En de binnenkant is helemaal te gek. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart!
    Een cadeautje opzich!!
    Hij zal er zeker erg blij mee geweest zijn!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Naomi, je ziet dus dat jij mij zeker kunt inspireren. Hij vond hem super en bleef ernaar kijken. Het magneetje zorgde ervoor dat hij echt sloot. Nu ik weer naar die van jou kijk is het geldpocketje ook heel gaaf.Maar dat had ik me niet meer kunnen herinneren.Bedankt voor het idee!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...