maandag 20 februari 2012

Kaartje 80 jaar !

Hoi allemaal,

Hier zijn we nog een keer!
Dit keer een kaartje dat ik heb gemaakt voor mijn grootmoeder die, op 1 maart, 80 jaar wordt!

Voor degene die mijn mama ook volgen konden op haar blog ook al een mooi kaartje vinden voor deze gelegenheid!

Ik vond het om eerlijk te zijn heel erg moeilijk om hiervoor een mooie kaart te verzinnen.
Het mocht niet te frivool worden, maar ook weer niet te ouderwets en toch speciaal :)
Ik wist meteen dat het iets moest worden met bloemen maar verder kwam ik toen nog niet.
Na het een en ander gezien te hebben kwam ik terecht op deze site
Dat moest het gaan worden!
En dit is mijn versie ervan:




Het Design papier dat ik heb gebruikt is 'French Country' van DCWV.
De bloemen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design.
De tekst stempels die ik gebruikte op de tag zijn van Eline.

Zo ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te kijken!
Ik hoor graag weer wat jullie ervan vinden!
en ik kom snel terug met een nieuw berichtje!

veel liefs
Naomi

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het inderdaad een prachtig idee, zo voor de geraniums zitten oudere mensen vaak, zeggen ze. Dus deze pot bloemen moest me daar meteen aan denken. Ze zal er heel blij mee zijn!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Ik weet zeker dat je grootmoeder heel blij zal zijn met zo'n prachtige kaart. Ik vind het ontwerp en de zachte kleurtjes echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele bijzondere kaart heb je voor je oma gemaakt, wat zal ze er blij mee zijn met deze speciale bloemengroet! Chic gedaan Naomi! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww ik vind het echt super mooi gemaakt! Eens iets helemaal anders. Ze zal er vast super blij mee zijn.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG.....wat onwijs mooi geworden.
    Ontzetend leuk bedacht en echt een heel bijzonder kaartje met de mooie frisse kleuren.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou meis, het is een plaaaaaaaatje geworden hoor, onwijs mooi gedaan. Wat zal ze blij zijn!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Naomi, wat een prachtige kaart is het geworden, wat zal je grootmoeder dat geweldig vinden :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk gedaan, vooral dat kaartje dat er achter zit verstopt. Echt heel mooi.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel hoor meis, voor je award. Je bent een schat, heel lief dat je mij dit ook graag wilt geven.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is met heel veel plezier gedaan hoor Plony!
      Ik volg je ook met veel plezier en ga dit zeker blijven doen ;)

      Veel liefs
      Naomi

      Verwijderen
  10. wat een super mooie kaart, ga dadelijk even de tutorial opslaan want dit is een kaartje dat ik beslist ook eens wil maken.
    Alvast gefeliciteerd met je oma.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuk kaartje :D

    ga je zeker volgen :D

    groetjes
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Naomi, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Het stimuleert en motiveert weer!
    Ik heb ook eens rondgesnuffeld bij jou, en ik geef je je complimenten terug hoor! Ik kom zeker vaker hier snuffelen als dat mag!
    Groetjes, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, ik ga hem beslist eens proberen te maken. Mooie bloemen, die stans heb ik ook, echt heel mooi!
    groetjes,
    HEleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me indenken dat je het moeilijk te bedenken vond maar deze kaart is wel heeeel mooi geworden Naomi!
    Zo fleurig ik krijg zin in de lente!
    Ga even door naar je volgende post

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...