woensdag 11 januari 2012

Verjaardagskaartje

Hoi Allemaal!

Bij deze mijn eerste kaartje van 2012!
Het is een verjaardagskaartje geworden voor bij de voorraad ;)
(daar kan je er nooit genoeg van hebben liggen ;))

Het is gemaakt met papier van DCWV: The mariposa stack en ook de bijhorende cardstock van deze serie als basis.
Een stempeltje van magnolia, ingekleurd met de copic markers en tekststempel van eline's vintage.
Bloemen en lintje uit eigen voorraad.



Het idee was om er een deur van te maken (het knoopje dient dus als deurknop ;)), die dan opengaat en waar vanbinnen dan een toepasselijke verjaardagstekst bijstaat, deze ben ik nog aan het verzinnen :D
ik heb ook de randen van het kaartje wat 'ouder gemaakt' met de distress tool, zodat het een beetje meer structuur zou hebben en het idee vd deur wat meer tot zijn recht komt :)

Nog even een close-up van het stempelafdrukje.


Voor degene die dit graag weten ik heb deze markers gebruikt:
Huid: E53-51-50 en 93 voor de wangen
Haar: E47-44-43
Truitje: Y38-35-32
Broek: BG09-05-02
Schoenen: E77-74-81

Ben zoals steeds weer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Nog een fijne dag verder en graag tot de volgende!

Veel Liefs
Naomi

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Naomi.
    Mooi van kleur en wat een leuk papier met de vlindertjes.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje,leuk formaat

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig lief kaartje en ik vind het vlinder papier wel heeel mooi zeg!

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n voorraadje is idd altijd handig, prachtig kaartje om eraan toe te voegen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat is dit mooi geworden joh, leuk om te zien, prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Naomi, welkom op mijn blog en dankjewel voor je leuke reactie. Ik ga je ook volgen hoor,
    wat ben je het jaar goed begonnen, het is een prachtige kaart en daar kan je er inderdaad nooit genoeg van hebben!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Naomi,

    Wat maak je leuke kaarten, ik ga je ook met veel plezier in de gaten houden!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Naomi, bedankt voor je lieve spontane reactie op mijn blog!!
    Ik heb natuurlijk ook jouw blog even bekeken. Je maakt mooie kaartjes en hebt leuke ideeën, zoals de deurkaart :)Ik zie dat je een Magnolialiefhebber bent misschien moet je dan ook eens even bij Maris gaan kijken: http://maris-scrapkaartenvanmaris.blogspot.com/
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor je lieve reactie op mijn blog en bedankt voor je felicitatie. Leuk dat je volger bent geworden. Kom natuurlijk meteen bij jou kijken. Jij maakt ook erg leuke kaarten. Leuk idee zo met dat deurtje. Ben dan ook bij jou volger geworden. Tot de volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...