maandag 27 juni 2011

Verjaardagskaartje

hey lieve bloggertjes!

Hier zijn we weer met een nieuw kaartje.
deze heb ik gemaakt voor een vriendin die binnenkort jarig is, in haar favoriete kleuren!
het is vrij 'sober' (niet te veel embellishments) dat is niet zo haar ding :)
Hopelijk is ze er blij mee :)
ik hoor uiteraard graag wat jullie ervan vinden!




ik heb het stempelafdrukje van magnolia ingekleurd met volgende copic markers:
BG02 / BG05 / BG09 (broek)
Y15 / Y17 / Y18 (shirt)
E53 / E51 / E93 (huid)
E27 / E25 / E23 (schoenen)
E44 / E43 / E42 (haren)

ik ben nog aan een kaartje bezig, de foto hiervan volgt vanavond of morgen!

dankjewel weer voor het kijken!
Veel Liefs
Naomi

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat een mooi
    kaartje die je heb gemaakt
    ik woord je volger

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeee meis wat een schattig kaartje!!
    en wat een goed idee om het poppetje bloempjes in dr handje te geven...
    ik heb die bloempjes ook nog en wist eigenlijk nog niet wat ik er mee moest!!
    dank je dus voor deze tip.
    dag troellie knuff voor Aaron
    xxxx
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje. Ik houd ook van niet te veel embellies! Heel origineel om dat meisje de bloemetjes in haar hand te doen...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...