maandag 30 augustus 2010

Super Zoete Swap Hermiek


Op het CSF heb ik meegedaan aan de 'super zoete swap' en deze heb ik vanmorgen mogen ontvangen van Hermiek :D

Even ter verduidelijking, wat zat er nu juist allemaal in:
* een leuk stofje, ga ik iets mee (proberen) maken voor de baby :D
* een super lief gehaakt popje genaamd: Flicka
* een handgemaakt buideltje met matroesjka motief
* zakje met allerlei 'applicaties'
* zakje met allerlei knoopjes
* lintjes
* lint met pailletjes

Ben er enorm blij mee hoor meid!
(maar dat weet je ondertussen al denk ik (a))

Veel Liefs
Naomi

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke swap!! De amigurumi is ook super!!! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your comment on my blog saying" you wish you could paint like me" you know u can do it if you really want.Just buy a couple of books and every night -even if it's only 10 mins -practise eventually you'll see how much you improve

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...