vrijdag 30 juli 2010

Work in Progress

Nu er al een beetje vorm in begint te komen kan ik het al eens aan jullie tonen!

Dit is waar ik momenteel ook regelmatig mee bezig ben zodanig dat het kan ophangen in de babykamer als ons kleine hummeltje geboren word.
De naam enzo ga ik er uiteraard later maar kunnen onder plaatsen maar ik zal al blij zijn als deze tijdig af gaat zijn :D

(elke avond een beetje en dan moet dat wel gaan lukken tegen eind oktober toch? (a) :D)

(ps: voor degene die het nog niet wisten, ik ben dus ook verzot van me to you beertje :))

Veel Liefs

Naomi

2 opmerkingen:

  1. Oh, je begint toch al veel te zien,hé.. je gaat er zéker geraken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A sweet bear!! I am sure it will be a treasured keepsake when your little one is older!
    Hugs from Canada!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...